معرفی بازی | در دل تاریخ « European War»
  • کد مطالب: ۱۹۳۲۱۲
  • /
  • ۰۴ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۳

معرفی بازی | در دل تاریخ « European War»

این بازی یعنی European War سفری ماجراجویانه به اروپای قرن سیزدهم و چهاردهم است.

این بازی یعنی European War سفری ماجراجویانه به اروپای قرن سیزدهم و چهاردهم است. بازی، شما را در جایگاه امپراتورها و پادشاهان بزرگ تاریخ اروپا قرار می‌دهد و از شما می‌خواهد این‌بار تاریخ را با قلم خودتان بنویسید.

جنگ‌های تاریخی بازی‌سازی‌شده در آن دوران، بخش داستانی این بازی را تشکیل داده‌اند و همه‌چیز سبب شده است این عنوان، حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

بازی این هفته از شما می‌خواهد درست مانند بازی شطرنج، نیروهایتان را در مسیرهایی درست هدایت کنید. در این بازی، خبری از ساخت‌وساز و ارتقای ساختمان‌ها نیست، بلکه باید فرماندهی را برعهده بگیرید.

هم‌چنین حضور شخصیت‌های مختلف تاریخی در این بازی باعث شده‌اند بیش از پیش حس و حالی جالب را تجربه کنید.

داستان بازی از این قرار است که با شروع کار، گروهی از سربازان از پیش تعیین‌شده به شما داده می‌شود و شما باید به آن‌ها اهداف مختلف بدهید. می‌توانید حتی فرمانده هریک از نیروها و یگان‌هایتان را نیز مشخص کنید.

شما باید با مدیریت درست نیروهایتان، تلاش کنید قلمرو قدرتمندی برای خود بسازید و بتوانید متحدان خوبی برای خودتان دست و پا کنید تا در برابر دشمنان مقاومت کرده و آن‌ها را شکست دهید.

در حقیقت، تاریخ اروپای قرون سیزدهم و چهاردهم در دستان شماست و می‌توانید سرنوشت فرماندهان و امپراتورهای آن دوران را تعیین کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.